Text Mediekommunikation!

Min framtid är kanske inte förstörd trots allt! Äntligen fick jag det där mailet jag väntat på i flera veckor där det nu står bekräftat att vi redan nu ska börja läsa in text A kursen! Nu och under sommaren som en distanskurs, men vad gör det, jag skriver så gärna så!
Ana om jag är glad.
Denna dag är det även medie 3:orna som har gjort dagens ÖP, och jag måste säga att jag längtar tills den dag det är jag som är en del utav den tidningen!
Nättidningen ÖP hittar du här!
Hoppas bara på att det är Alee som har mediekommunikationen nästa år med, han är verkligen så skän som lärare! Och den bästa saken av allt! Jag slipper foto med Eva!

Jag och Thomas var på mediehuset fram emot fyra, och så länge är man inte ens där om det är skola. Vi gick till och med efter lärarna därifrån. Och nu är filmen inne på sin sluttamp! Vi jävlades hur mycket som helst med ett klipp, och tro på fan Mac jävla in fan tosh laggade så vi var tvugna att tvångsavsluta skiten, och inget sparades!
Bara att börja om, tur Thomas är så hajp på det där nu!

Jag och älsklingen har nyss tagit världens mysigaste bad med tända ljus. Vi ska bara rå om varandra i helgen (och svulla en massa godis och chips såklart!) för på söndag åker han till Gävle och jag ser inte fram emot det. Hela fem månader är det sedan han var borta på jobb sist, och under de fem månaderna har vi suttit ihop som tapetklister, dag in natt ut.

Vi älskar varandra mycket jag och min murvel!

Jag måste hitta någon som är duktig på att rita/designa! Jag och älskling vill ha en liten tatuering, en förlovningstatuering som, och vi måste bara hitta den perfekta som verkligen passar in på oss, så ska vi göra en!

Nu ska jag lägga mig i Dannes knä och vänta på loadingrutorna i spelet GTA så han kan klia mig på ryggen mellan pauserna!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: