Smokin Buds

Jag är jättenöjd över lurarna jag köpte som present till Danne igår. Jag har även lyckats övertala honom att lämna dom hemma så de inte går sönder medans han är borta på jobb. Och så fick jag honom att lämna lurarna hemma idag med så jag ska ha något att lyssna på medan jag ska gå in till skolan!

image27
SkullCandys Smokin Buds lurar - rasta! =)

Jag är ledig idag, helt ledig! Ändå ska jag in på skolan! Det kallar jag en sann medianörd. Jag tänkte göra Thomas lite sällskap i redigeringen. Vi ska finputsa våran otroligt bra film lite så den blir som vi vill ha den. Lägga in lite musik, droner, mjuka filter, se till så miljöljuden stämmer. Och så för och eftertexter såklart!

Sedan ska jag gå på Alhoa och köpa det där Billabong halsbandet jag såg igår. Det var så jävla fint, men 300 kronor... Det var de som slog emot, men nu har jag bestämt mig, jag SKA ha det!

Det snöar idag med, är en ynka grad varmt!
Jämtland vart är växthuseffekten?!












KOMMENTARER:
Hanna ^^

ha en najs fredag!! ^^

Luna

skitsnygga!! Usch för snö! här är det sol & alla blommor har slagit ut! =P

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: