Regina ikväll!

Jag har lyckats övertala Martin att följa på Ping Pong Kingen trots allt! Thomas skulle också med som det hördes, han gillar "pingisfilmer", vad nu den genren innebär? Inte för att jag tror att just den här filmen är det han kanske menar med snabba kineser och schyssta moves. Men han är en kul figur så hoppas han står fast vid att han skulle följa!

Vi får väl se vad som händer om tre timmar! Jag har börjat gilla Bio Regina, som ni kanske märkt.
Nästa tisdag är det min tur att följa Martin på den film han vill se; The Darjeeling Limited och det är en film jag kan tänka mig är underhållande utav det man läst hittills! Indisk hostmedicin, jo hejsan!

Visst de finns på dvd redan, men jag har fått något slags måste att gå på bio, och då speciellt Regina, dit vanligtvis djupt filmiska, insatta människor går.

image30



Idag fick vi reda på hur nationella proven i matten gick. Jag blev faktiskt stolt över mitt resultat som var inringat på framsidan utav häftet, men efter snacket med idiotläraren blev det bra mycket sämre. Jag måste läsa in procenträkning innan jag får sommarlov, jag som redan satt in mig i den situationen. Det var många som gick därifrån med ett VG i bagaget, men ändå så besvikna. Denna lärare har sänkt hela klassen! Då vi hade Kaj hade även jag VG på mina prov. Och då är det bra vill jag lova. Men så kommer den här utarbetade komvuxträlen in och sänker oss alla. Vi är så dåliga, vi kommer aldrig bli något, vi är ett gäng efterblivna elever som han har till uppgift att se efter fyra timmar i veckan!
Allas betyg har alltså SÄNKTS utav det nationella provet. Av Jan Erik Ersberg!

Och jag har bara 130 kronor kvar på mitt konto. Vad less jag blir på Swedbank. Jag ringde ju och kollade kontot för två dagar sedan, och då hade jag 1700! Men nu stod de 130 kronor. Ska det verkligen ta tre dagar innan det egentliga saldot registeras eller?!


People, gangstas, and pimps and people
Smokin that deeper reefer
Up in the club wit speakers
I had some base and tweeters
Dj is jockin needle
Sweat till I catch a fever

- Missy Elliott - 4 My people -












KOMMENTARER:
Chomp

Filmen var bra :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: