Mannen som är kåt på cyklar.

Alla som läser tidningar från länet vet absolut vem det är jag pratar om. Han som har fått stora rubriker i varje morgontidning. Nu är han även rikskändis! Grattis mannen som har sex med cyklar, du är med på en video på aftonbladet denna morgon!
"Dömdes för tre fall av sexuellt ofredande."
Jag säger såhär; 100 Höjdare, ni har en skön människa till i Östersund!

Det gamla paret som klädde sig lika har jag inte sett skymten av på flera månader. Är det någon som vet vad som hänt detta söta par? De var med i 100 Höjdare Sveriges skönaste människor.
Rolf som bor på Bergsgatan och bara går och går och går var med i samma program.
Här har vi den tredje deltagaren, bra mycket roligare än att vara tänd på staket vill jag säga, den här mannen har ju även dömts för sitt sexuella, men lite udda behov!
Östersund har sina dolda talanger!

Helt sinnessjukt egentligen... sexuellt ofredande, vad de cyklarna ska känna sig hjälplösa!

Idag blir det omprov på engelska då. Sedan blir det körskola och jag ska köra ända hem till byn. Känns ju safe då jag inte kört på ett år. Men jag minns vart gasen är, tror jag!

Tiden rinner iväg, men jag börjar ju inte förrän 10.40 idag ;)












KOMMENTARER:
Emelie

Har inte den där gubben koolat?
Alltså han med likadana kläder som fruntimmret?!

Luna

Usch va tråkigt att du inte sett dem, kanske för att du är folkskygg? =P (det får du nog öva på)

hmm? har inte hört om cykelknullaren =P

Lycka till på provet!

Cissi

Ja tror gubben har dött :( men ja vet inte vars gumman är

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: