Kom hem igen!

Det har gått två minuter sedan jag såg den röda, nya Andritz bilen sakta rulla nedför den branta backen, som jag såg försvinna bakom de blommande träden för att sedan svänga ut på den stora vägen och därifrån försvinna helt ur mitt synfält.
Vid 7-tiden ikväll är han framme i Gävle. Där ska han vara i 11 hela dagar och jobba på storstopp vid ett pappersbruk.
Den här dagen har inte varit rolig. Jag har räknat timmarna sedan nio i morse. Sex timmar går så väldigt fort då man inte vill att de ska göra det. De sista 10 minuterna utav väntan på att telefonen ska ringa och påvisa att han ska gå ifrån mig är däremot fruktansvärt, plågsamt långa.

Allt är så tomt. Inget GTA som står på. Ingen som ber en att hämta snusdosan eller vill gosa med en. Det är bara jag och grannarna nu.
I 11 dagar till...

image31
Kom hem igen till mig älskling, jag klarar mig inte utan dig!












KOMMENTARER:
Luna

Aaaw :( stackare! hoppas han kommer hem snart! & dagarna går fort

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: