Grattis Älskling!

Det SNÖAR på min älsklings födelsedag! Och det snöar inte lite heller, det är ju nästan snart ett vitt täcke över hela Östersund igen!
Snacka om energidödande! Snacka om att känna sig opepp på skolan!
Men det är  ju onsdag!

Idag fyller min älskling 21 år och jag har inte hunnit gratta honom mer än att smöra en macka och soda liten bubbelvatten, för mjölken var slut. Ana om det är gott med bubbelvatten och flingor!
Men det får bli när han kommer hem, ska gå och löpa en god tårta på Tages. Så då får man hit hans föräldrar som ska fortsätta tjata på kaminer och blomkrukor och är det inte de så är det något annat tjat. Och så ska de såklart fördärva vår goda tårta!

Nej jag är inte på humör idag. Är svintrött för jag stannade uppe och kollade på Wag the Dog igår, en film som Alee sa att vi kanske skulle få se på mediekommunikationen. Jag tyckte inte den var bra. Jag trodde den skulle vara mer samhällsinriktad och ärlig, men detta var ju en komedi! Inte en bra sådan heller!

Aja, ska sörpla i mig dessa flingor innan de blir sådär äckligt mjuka...

Kan köra en dagens outfit med baar för att dryga tid: Dannes svarta mjukisbyxor utan något specifikt märke som han aldrig använder och som är så ubersköna! Och så har jag på mig en urtväddad vit Billabong t-shit som då också är Dannes.

Och en konstig sak till! Igår hade jag ett x antal läsare på bloggen, den 13 maj alltså, sedan då jag var in och kollade nu så står det att den 13 maj bara hade två läsare (på unika) och idag är det väl självklart att det inte är så många. Men vad hände? Vart försvann alla läsare? Jag blev arg!

Rörlig bild idag! :D

Råkes












KOMMENTARER:
Luna

HAHA SNÖ?! Det har inte vi haft sedan Januari typ =P
Synd att dagen senare var kass! hoppas kvällen blir finare!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: