Förbannade fiskpinne!

Nu har jag något väldigt viktigt att berätta! Det skedde under lunchen och det var kanske det värsta jag varit med om så länge jag levat. Jag har aldrig kännt mig så orättvist behandlad någonsin!
Vi kom lugnt och sansat in i Wargens hemska matsal. Matpolisen göteborgaren Anders (betona det på göteborska med så låter det ännu bättre) stod och vaktade passagen som vanligt. Töntigt att man måste ha ett kort med sig för att få komma in och äta av skolans lågbudgetmat.
Aja, åter till det hemska som inträffade. Mina kamrater roffade åt sig de sista fiskpinnarna som låg och gottade sig i öveflödsfettet och satte sig i lilla matan för att vänta på mig och Jennifer. Vi stod där i kön och väntade på mer fiskpinnar. Vi väntade och väntade. Och väntade ännu längre. Så kom de in en tant med ett fat fiskpinnar, men den jävlen serverade den andra kön före oss bara för att det stod en gammal gubblärare i den!
De tog slut snabbt, så stod den kön också utan sina fiskpinnar, och då, notera! Då hade vi redan stått där utan fiskpinnar en runda. Så kommer de efter en skitlång stund in ännu en plåt med fiskpinnar, och tro på faan att den andra kön får den med!
Då har vi stått där utan i TVÅ rundor!
12 otåliga minuter senare står vi där och blir serverade kalla, halvklara, bleka fiskpinnar som inte ens smakade sådär krispigt chipsgott som de brukar.
Då vi gick bort till kamraterna hade de ätit upp och var på väg för att lämna disken. KUL!
Förbannade fiskpinne!
Jag var skitirriterad, och tur inte Danne var med mig, då hade det blivit som igår då vi började mucka med två idioter då vi köpte godis på Coop Forum. Idiotjäveln trängde sig före i kön där vi stod, och då hans fula, tjocka flickvän började mumla om att hon skulle ge Danne stryk fick jag nog! Nog om det!

Efter lunchen, ack så misslyckad så var det konsert i Aulan och den gick vi självklart på för Martins kompis Erik spelade keyboard. Han var verkligen den som ägde hela scenen, vilken inlevelse! Hela bandet var bra, men ibland stod de bara och såg ut som att de önksade att allt skulle ta slut!

Våran film blir bara bättre och bättre för varje minut vi lägger ner på den! Så nu är den nästan så bra som den kan bli! Den är kanon rätt ut sagt!
Lovar att lägga upp den på Youtube och länka via min blogg!

Nu kommer snart Dannes familj och då ska vi äta tårta!

Grattis älsklingsgubben på 21 årsdagen!! Min Murvel!












KOMMENTARER:
Luna

Men vafan va kasst! Vi äter på resturang vi =P

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: