Dagens Namnsdag: Linn

Det är en gång om året man får höra sitt ack så vackra namn på radion förberett. Den gången missar man det också! Så typiskt att jag skulle stå i köket och smöra en jävla macka åt Danne som fortfarande låg och snuttade i mystäcket.

Idag är det tisdag den 13 och jag har namnsdag. Imorgon är det onsdag den 14 (tänka sig!) och då fyller pojken min 21 år! Vad gamla vi börjar bli.
Jag och älskling träffades då vi var 15 och 17 år gamla, och nu ska vi till och fira hans 21 årsdag med tårta och kebab!
Ok, det sista är bara min sagda mening än så länge.

Idag är det också nationella i matematik, del II dessutom. Jag har gruvat mig hela veckan så det ska verkligen bli kul att se vad för slags uppgifter det är. Två hela timmar har vi på oss och det känns som att den tiden tar det inte för mig. Jag har inte tålamodet att sitta så länge, för det händer inget uppe i hjärnverkstaden ändå.

Jag har fortfarande ihållande träningsvärk efter löprundan som jag så fint beskriver om i inlägget "En nära-döden-upplevelse" och det är väl ett par dagar sedan. Känns ju lite pinsamt...

Slutar efter nationella, eller har svenska i 30 minuter och då är det meningen att vi ska redovisa boken Flyga Drake i våra bokcirklar, som vi egentligen skulle ha gjort klart för flera veckor sedan.
Så jag sistaminuten såg den filmen igår för mig själv i sängen på bärbara datorn för Danne var osocial och nöter som vanligt GTA. Den filmen var ju skitbra! Kan bara tänka mig hur boken skulle vara. Emelie rekomenderar den starkt på hennes blogg, och jag kan verkligen förstå varför hon beskrev den som sorglig. Nu har ju jag bara sett filmen eftersom jag varken orkar läsa boken eller lyssna på ljudboken.

Grattis mig på namnsdagen!

Vad kan jag köpa till min pojkvän i födelsedagspresent?!












KOMMENTARER:
Luna

Haha! var det inte meningen att LÄSA om det var en bokscirkel? ska lägga filmen/boken på minnet!

Och HA! han tog fan hela din barndom! Det är ni som är bevis att det finns äkta kärlek!

Ge han en kudde han kan sitta på för ska han spela så mkt gta kommer soffan nötas ut! Jag har idéer!

Luna

OCH! grattis på namnsdagen! =)

I and I

Tack kära du för både tipset och gratulationen!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: