Bloggare

Ännu en intressant situation jag hamnat i nu, en verkligen rolig situation med faktiskt! Madelene sitter och råförhör mig som att jag vore den perfekta bloggaren, eller bloggerskan? Som att jag vore något att se upp till. Vem vet, jag kanske är den enda bloggaren i jämtland? Eller ännu hellre den mest desperate bloggaren som gör allt för att få in smygreklam på det ena och det andra klottret.

Så nu får jag in ännu mer härlig reklam och även lite smör för min kommande textlärare då han läser om underverket mig i lilla Maddes text om mig! Så komlicerat och så underbart med media!

Kul med frågor man aldrig ens tänkt tanken, varför i helvete har jag en blogg?
Och spännande att någon väljer att skriva om mig och min simpla blogg!

Madde du är skoj du!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: