21

Först nationella i engelska. Varför det inte gick bra för mig var därför att det var så sablans kallt i aulan. Fläktarna blåste stormvindar på en där man försökte tänka på ett annat språk. Engelskan gick inte bra alls alltså!

Sedan hade vi gymnastik, och eftersom jag ändå var på skolan var det svårt att komma med en bra ursäkt. Visst jag hade ju en men den tycktes inte fungera i den situationen. "Alla sa att vi inte hade någon idrott" men i själva fallet var de där "alla" ombytta. Förstörde ju allt. Men vi blev ändå några som latade oss rejält och spelade 21 en omgång. Det var skittråkigt för jag vann inte. Och Martin sabbade för alla oss andra och så fuskade han!

Sedan fick Thomas sin dröm i uppfyllelse, han fick sin kebabrulle på Daffys, äntligen. Jag och Jennifer var nyttiga och tog oss en sallad medan Martin och Linus tjockade på med flottiga pizzor. Martin tyckte de var goda, så nu kanske han har börjat gilla Daffys med än Sibylla, vem vet. Vad jag vet är att Thomas är såld till rullarna!

Sedan gick jag och Jennifer en sväng på byn och tittade. Jag köpte Skull Candy Smokin Buds lurar till Danne i 21 års pesent. Han ska ju bort och jobba tillsammans med "löken" i två veckor så jag tyckte ett par fräcka lurar skulle sitta fint. Rasta även!
Sen kunde jag inte hålla mig, utan jag köpte de där jävligt dyra Adidasskorna på Gabriel! 800 spänn för ett par ballerinaskor. Det är emot min natur om jag säger så. Eller plånbok.

Idag fick jag en adress av Caroline så jag ska in och söka samma jobb som hon har. 118100 Svar på allt. Verkar så jävla schysst och så jobbar man mycket kväll och helger = OB!

Nu ska jag laga mat till darling kommer hem!

21












KOMMENTARER:
Ellinor

Ha en trevlig eftermiddag :D

Maja

Hej. Skulle bara säga att din blogg är trevlig. Gillar oxå rastafari/reggae. Och jag jobbar oxå på ett 118-företag :) Ha det bra!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: