Ser riktigt dystert ut nu!

Nu vet jag inte vad det är som är fel. Jag är less, arg, deppad och orolig... Klumpen i magen var orsak nog att bara ligga kvar i sängen i morse. Jag har inte det minsta ågren för att jag stannat hemma från skolan hela dagen utan att sjukanmäla mig.
Det känns bra, och det är klumpen i magens fel att det känns som jag har en orsak.

Danne får nog inget lån. Ingen ny fin Audi... Och ingen försäkring på bilen han har nu...
Vår ekonomiska kris är verkligen stor, och det är hela 12 dagar kvar till hans löning, hur ska det gå?!
Och med mina futtiga studentpengar tar man sig inte långt, de få nödören som är kvar där.
Jag har sökt extrajobb nu, så jag ska bara vänta på besked, postsorterare, yeah man!
Men jag tänkte, vad fan gör de om jag står där och sorterar post 3 timmar om dagen?
Det blir ju ett extra skjut i kassan åtminstånde.

Snälla ge mig jobbet!
Och det känns som jag måste börja ta tag i skolan, annars kommer min fina utförda varning som en kladdkaka med posten...

Nu måste jag läsa ut min engelskabok, ska skriva recension om den på engelskan imorgon...

Daniel, du är mitt liv och lite till!













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: