Så otroligt depp...

Jag hatar dessa perioder mer än annat. Depp, depp, depp!
Det regnar i februari och det är växthuseffekten och miljöpåverkan och ozonlager.
Vem orkar bry sig?
Jag tänker fortsätta spola ner godispapper i min toalett i alla fall!
Jorden går under om några miljoner år, det tänker jag inte deppa ihjäl mig på nu, det finns annat att deppa på!

Det regnar, det är slaskigt, skiten lär ju frysa bara för att tills imorn så man inte tar sig ut från lägenheten...
Jag har inget jobb och inga pengar. Danne ska ta ett lån till en bil vilket känns ännu mer deprimerande.
Jag är less på nästan allt. Skolan framförallt! Jag nästan hatar den. Ska det fortsätta så här vill jag inte gå klart.

Ska träffa rektorn nästa onsdag, precis den onsdagen som vi ska göra vår filmanalys av "När lammen tystnar" och får jag inte mediekommunikation i 3an är det verkligen inte långt från att jag tänker ge upp hela skolgången!

Jag vill inte ha hjärt och lungräddning i morgon!
Jag vill inte ha tråkiga bilden med världens segaste lärare, säg vad ni vill, men jag tycker hon är megaknäpp!
Eller inte bara knäpp, allt annat med... måla en massa träd med uv färger? =S
Och så kommer jag ha mitt matteprov jag bara inte vill ha!

Nu kan jag bara se fram emot helgen så får vi se om det blir en ny bil eller inte... Och så ska Kristoffer komma och leka med oss!
Då ska vi se Apocalypto igen för den var så jävla bra!

GE MIG ETT JOBB FÖR BÖVELEN!

Manpower...?












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: