Öppna upp ditt sinne!

Livelihood jag älskar er! Öppna upp ditt sinne är den bästa låten och jag passar på att lyssna nu på full volym i lurarna då Danne sitter klistrad framför ett nytt tvspel!
Jag brukar inte få lyssna på Livelihood och Isabels Sandbloms sköna, glada stämma för honom, så jag passar på så fort jag kan.

Idag har jag griljerat påskskinkan, men stutarna vi planerat att köpa har inte blivit av ännu.
Vi åkte tidigt i morse iväg till Lugnvik för att fiska, men solen gick i moln så fort vi kom utanför dörren. Sedan började det blåsa så vi blev inte borta länge.
Då vi var på vägen hem kom solen fram, och strålande fint blev det. Inte ett moln på himlen!
Men vi hade våra planer på att åka in till staden. Ska köpa en extern hårddisk till den bärbara så jag kan ha ordning på mina bilder och så måste vi kunna få plats med mer filmer :)
Och så var det ju de där med stutarna, men vi klädde på oss och åkte till Lugnvik för en 2:a chans. Solen fortsatte att skina då vi satte oss ute på Storsjön, men det blåste då med.
Sedan blev det middag där hos svärföräldrarna, slapp man det idag, skönt !
Men vi har fortfarande inte några stutar så det blir inget gott kvällsfika... får spara att smaka skinkan till i morgon då!

image6

Imorgon ska vi dra med oss stans största gamernisse ut och fiska på Önsjön. Vi får hoppas på finväder!
Och jag har konstaterat att yr.no inte är något att lita på.


Öppna upp ditt sinne
släpp fram det som e inne
låt det flöda
i dansen ta nu chansen att,
Öppna upp ditt sinne
släppa fram det som e inne
å flöda, hör trummans gungeligung
å sjung

Vem är det du tror kommer döma dig
här i våran trygga sfär (så säg)
ta din plats å kom till ro
Släpp tanken som hindrar å begränsar dig
säg nej till fördomsfulla attityder
För inte vill du vara en av alla de som
blir stöpta i samma form
Nej kom hit och visa upp ditt sanna jag
utan undantag












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: