När Lammen Tystnar

Fan jag som trodde att jag var ett geni! Det var helt solklart, så genomtänkt och planerat in i minsta detalj!
Men läraren var tydligen smartare...
Jag som hade planerat att få vara "ledig" i dag... jo pyttsan!
Så nu måste jag sitta på bio Regina och få rövont, menar "när lammen tystnar" är inte direkt en kortfilm och jag har inte kapaciteten att sitta stilla så länge!
Jag som hade velat ladda hem den på bärbara och ligga helt själv i myssoffan och se den i den takt jag vill, då kan jag pausa då jag ska skriva min satans analys!

Och så är det så att jag och Malin ska träffa rektorn så vi missar början. Perfekt, jag missar anslaget, presentationen och fördjupningen.

Det är de soppa idag vilket kan suga getdase, så det lär ju bli 11:ans äckelhamburagare.... sedan ska vi upp på skolan och skriva klart analysen där vilket inte kommer att gå bra, koncentrationsförmåga på topp här då! Men jag har laddat ipoden med en massa Livelihood låtar!!

Men får se det såhär, går jag idag är jag "ledig" i morgon har jag bestämt. Jag tänker då inte vara med på någon miljödag! I know how to save the world!

Nu ska jag GÅ (promenera) in till skolan! Inte ofta det händer på mornarna, men jag är på gott humör och the sun is shining! :D

Hoppas vi får sluta tidigt i alla fall...

Peace n love












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: