Jag håller mig vaken!

Det är fantastiskt! Jag somnade inte om efter min blogg i morse, jag höll mig vaken framför datorn och var nära att missa bussen, så mycket fastnade jag framför något ointressant.
Men skolan hann jag med mycket väl, det var skitäcklig mat men det är åtgärdat nu!
Fick nån satans gratäng av Per-Åke så den har vi slösat lite på, sedan tinade vi upp en älghelstek å stekte den som fan i mängder av smör och kryddor, som ändå inte smakade något. Men det blev gott, och mina svampar var gudomliga!
Så nu är man mätt i magen!
Och trött i kroppen, min själv sover men mina ögon är öppna så då fungerar resten av kroppen, det är precis så det känns, benen sover och armarna är avslappnade, det är ögonen som skriver... typ?

Men jag ska vara uppe ett tag till, det är ju Hjälp! snart  =)












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: