Gentleman

Lovely mama... Jag sitter och lyssnar på Gentleman nu på kvällskvisten. What she deserves är en så fruktansvärt bra låt med honom. Alla låtar med Gentleman är bra, hela han är ett underverk!
Min största dröm vore att få träffa Tilmann Otto, åtminstånde i alla fall få se mannen som tillfört så mycket genom musiken då det har varit svårt och jobbigt i mitt liv.

a one thing I desire
only on that will I seek
to see the children prosper
there is so many mouth to feed
Jah Jah bless all dem babymothers
give them children food to eat
with no help from their fathers
man it wicked deh out on the street ...

give her what she deserve long time
mama earth is here to love and preserve mankind
I do my very best and reserve what's mine
keep the woman and the children dem fine
one more time

Suttit och småskelat på filmen Tjenare kungen ikväll. Punk säger jag bara... Och så avslutar jag med ett stort frågetecken. (?) Kjell Bergqvist hade en miniroll i den filmen, ändå skyltade tv.nu som mest med hans namn. Smart... smart...! För filmen var ju helt världelös, tjinga in med ett känt namn å vips, lågbudgeten förvandlas till något man tror ska vara svensk filmsucce. Men ikke.

Mina blonda slingor blev jättebra! Mer än nöjd. Nu ska jag bara gå ner 10 kilo och sedan ska jag skaffa dreads!

Keep the fyah burnin!





image7
Tilmann Otto - Gentleman
you are the one that make me strong


















KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: