Fördömda förkylning!

Idag mår jag riktigt dåligt!
Har knappt sovit något under nästan hela tiden jag varit sjuk, det vill säga sen första dagen på lovet, så idag är jag verkligen så slut!
Och att det är lördag gör ju ingenting bättre. Jag hade min helgnojja redan igår, och nu är det lördag. Jag undrar hur pass väl jag kommer känna mig imorgon. Det vill jag inte ens tänka på. Och på måndag!

Var upp på Lillänge en sväng tidigare och åstakom en liten blomkruka för 20:-
Jag svettas fortfarande efter den turen!

Jag försöker hålla mig borta från näsdropparna, min trogna vän i allt elende som jag allt för ofta blivit beroende utav. Riktigt farliga grejer det där med nässpray. För ett tag sedan kunde jag inte sova utan det! Jag var helt frisk, men då det skulle till och sovas blev näsan igentäppt och det hjälpte inte om jag inte fick ta en dusch. Fick gå på avvänjning ett tag sen gick de bort! Beror på hur det blir efter den här veckan med allt mitt användande.
Men nu då det bara kommer blod och svider ända bak i öronen så känns det som jag nog klarar mig ett tag till utan.

Ikväll blir det filmkväll! Jag vill se The pirates who don't do anything, men jag hittar inga undertexter!!!

Peace love and understanding folks












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: