Fisk och Födelsedag!

Strålande kanonväder idag igen! Men det blåser och som jag har frysit på Vitvattnet. Det betyder alltså att det blev ännu en fisketävling för våran del.
Men priserna där var ett skämt, 1000:- till vinnaren. En resa värd 5000 lottades ut till någon slyngel. Danne tog idag hem en kakform i silikon på ungefär 14:e plats. Nuförtiden är det silikon i tamejfan allt.
Mitt ansikte svider och är knallrött, det betyder att solen har tagit idag. Jag har ju mestadels bara suttit och sprungit efter Daniel och hans race på sjön.
Det nappade som tusan för mig ett tag, men jag kände att det inte var någon haj dirkek jag hade på kroken, så jag lät den vara. För det första hade jag blivit tvungen att ta av mig vantarna som jag jävlats för att få av, och sedan sätta på ny maggot och sen ta ihjäl fikssatan.
Jag gav upp efter 45 minuter, det fanns inga hajar där, men en fick en aborre på 1390g.

Min födelsedag då? Mamma och pappa jobbar, så de har bara sagt grattis. Momma bakade en tårta som man fick smaska i sig efter en lång dag ute. Jag har inte fått några presenter än. Ingen smörgåstårta... Jag vet att Danne inte har köpt något men det får bli sen.
Av lillebror fick jag 20 kronor som han hade skrapat fram igår på en tialott...som han fick!
Moster och kusin har hört av sig och svärmor ringde, och nån till, men sen har resten av världen glömt bort mig...
Fast många har skrivit och grattat på bilddagboken :)

Jag är så jävla trött nu, det tar på krafterna att springa runt ute och frysa.
Imorgon ska vi till Kakuåsen på en pimpel till. Sägs vara bra fiske där... där med!

Ikväll är det bal och den kan ju få sköta sig själv, för jag ska vara tråkig och bara sitta hemma för jag är en tråkig person för jag dricker inte alkohol och då är jag tråkig och torr...
Fan ta dig!
Uppskattar artiklar i tidningen om nyktersiterna Aftonbladet! Vi har det inte lätt kan jag lova!

Nu ska jag sova en sväng, är så jävla hungrig så ska sova och glömma bort hungern, de här hemma sitter ju ändå bara och lirar ps3 så de märks inte att jag försvinner ett tag...

Grattis till mig på 19års dagen!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: