Filmpool Jämtland

Filmpool Jämtland, och jag kan lova att det inte var lätt att hitta dit! Men det var mycket spännande och rogivande att gå runt och kika i alla vråer och hörn. Det var mycket fint där, stort som satan!
Jag, Martin och Malin gick och gick den långa Krondikesvägen som aldrig tycktes ta slut.
Krondikesvägen 2... 5... 12. Vi skulle till 93! Men det var soligt och fint väder så vem klagade? På hemvägen blåste det som fan och solen hade försvunnit, då klagade vi på det ena och det andra!

Men vi hittade ju så småningom det lilla kontoret de hade och ställde våra ack så välplanerade frågor om marknadsföring!

Jag slapp också min dåligadagperson och allt flöt på! Jag vill ha fler utav de där dagarna då de bara flyter iväg, som idag, kan jag inte snälla få en mail där de står att jag får jobbet?!

Matteprov idag, men jag är "sjuk" känner jag... men jag har faktist ont i huvudet! Som fan så jag har inte sovit mycket inatt.
Och snart är det dags för det roligaste på hela veckan, tvättstugan! Jippie känner jag nu... BLÄ!

Projektarbete till 3an då? Jaa... ingen aning. Lär ju bli något fotojobb antagligen, just nu orkar jag inte bry mig så mycket.
Jag vill bara ha påsklov och sitta i solen och pimpla och fylla 19 år! Sedan vill jag ha det där extralovet och sedan vill jag ha sommarlov och sedan vill jag fan ha jobb! Orkar inte ett år till!

Och så är det ju de där med att man kommer vara 20 år innan studenten, fuck that!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: