Fick som jag ville!

Jag fick som jag ville så nu sitter jag hemma och äter min goda makaronröra jag gjorde igår och förbereder mig inför att skriva en seg analys.
Jag har sett filmen "När lammen tystnar" förut men ärligt så förstod jag inte så mycket. Det är för att man sitter och anstränger sig att fatta något och det är då allt går åt helsike.
Och att komma ihåg alla dessa namn och vad de har för roller... jojo de ska nog gå de!

Träffade ju rektor Andreas Von Dobbler (visst är det är fruktansvärt respektgivande och coolt namn?!) i morse efter min sega promenad in till skolan.
Han var jättetrevlig och lovade att göra allt för att jag och Malin ska få ha text+mediekommunikation.
Det blir att läsa in hela Text A kursen men vadfan de klarar jag med min skoljvilja! ;)
Bara mor å far som måste acceptera min vilja nu men vafan har de att säga till om, de är ju min skolgång och min framtid!

Ännu inte hört något om mitt jobb...
Kanske ska jag ta och sätta igång att skriva en dramaturgisk analys utav "när lammen..." måntro?

Påskafton = jag fyller 19 år :D












KOMMENTARER:
Jossan

Åh, Grattis i förskott!! Du blir gammal nu Linn ;) Jag har ju inte ens fyllt 18 :p PussPuss!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: