Vilket väder!

I Börtnan i morse var det minusgrader om jag ska tillägga något till rubriken.
Ja det är då sjukt vad man får veta vad det är för väder i olika regioner i länet då man jobbar på affär, det är ju de enda samtalsämnet oftast. Vet faktiskt inte hur många gånger jag påstått att det är blåsigt och kallt idag, och inte orkar jag räkna heller!

Men det är hur tråkigt väder som helst. Tycker synd om de stackare som har semester nu, så tack Danne för att du lyssnade på mig tillslut.
Nu ska jag bara jobba en vecka till, sedan blir det till att övningsköra och börja med teorin kanske. Sen ska vi ju såklart till Dammån och fiska storöringen.

Har väl inte så mycket mer att skriva om än att idag har det blivit mcyket godis!

Nu ska jag söka det där jobbet!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: