Regn...

Regn, regn, regn... Men jag klagar inte för jag jobbar ändå. Hade varit så sjukt segt att arbeta om det vore finväder ute.
Nej då står jag hellre ut med den här växthusbaserade kylan och kallblåsen, så som det har varit sedan urminnes tider.
Snö på midsommarafton var inget ovanligt för 60 år sedan, 30-gradig värme i maj likaså.
Folk grinar för mycket om den där växthusfrågan...

Så idag har jag slitit i 7 hela timmar. Jag har presenterats inför halva stockholms befolkning nästan...
De få glädjestunder jag har där i kassan är då det kommer in norskar. Jag älskar er! De är så glada, eller så blir man glad av att se, eller höra dom! Jag ska till Norge efter studenten.
Det är fint där, alla norskar är fan miljonärer, de är glada, de är allt vi svenskar inte är!

Danne ska fan se till att få sin svetslicens och sedan drar vi dit i en sketen barack.
Waplan vill bara inte ge honom chansen att få ta denna licens, för de vet att han kommer sticka från dem då, och de kan jag hålla med om vara ett bra beslut från deras sida för att få ha honom kvar.
Han har lika lön som en med arbetslivserfarenhet av 10 år inom området, och han gick inte ens klart skolan!

Tänk om jag kunde ha lika tur...

Ont i huvudet, skittrött, less och smått förbannad så ska jag krypa till kojs nu.

Vill att min älskling skulle ha varit här och viskat små snälla ord i mitt öra och strykt mig över håret...kliat mig på ryggen och pillat mig i näsan...

Åhhh! =,(












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: