På jakt efter ny bil!

Idag har jag och älskling åkt runt och dregglat över nya fina bilar. Vad sägs om en svart Audi a5:a, 3 cylindrig V6a, Turbodiesel, eller varför inte en s3:a. Seat Leon 2.0 TFSI uppe på Mitsubishi var inte så klen den heller.
Men det är ju det där med sportstolarna som spelar in.
Danne ska ha en Audi just för stolarna. Och jag kan hålla med, man sitter förträffligt skönt.

Jag vill ha en Volvo S60 eller en S40. De nyare modellerna med hajfena. Stolarna är inte så pjåkiga i de heller, och så snygga är de faktiskt också, en Volvo alltså. trodde aldrig jag skulle kunna övertala Danne till en sådan, men helt omöjligt är det inte. En T5, tänk er, en Volvo turbo femma. Tjuffs säger det, kvicka bilar det!
Mitsubishi Galant än helt ute ur bilden nu. BMW likaså.
Och en Pt Cruiser som jag verkligen VILL VILL ha, det är helt kört, Danne vägrar!

Audi alltså, en förjävla dyr bil om det skulle gå något snett, och då har vi inte talat om försäkringarna än!
Huu, kan jag få ett jobb tack?! NU?

Vi hittade ingen ny bil idag. Det får bli att övervaka blocket i fortsättningen också.

Idag har jag fått äta kebabtallrik och det var så gott. Jag njöt av varje tugga och jag nästan njuter av den vitläksarom som sitter kvar i gommen ännu.

Nu ska jag gå och rapa på Danne och störa i GTA spelandet lite, ska titta på film sen.
Tvingade honom att se på The Darjeeling Limited igen igår vid 2-tiden, ahh jag älskar den filmen!

Just det, jag har ju sommarlov nu!
Glad sommar på er alla som nu inte var (och kanske var) på skolan idag vid avskedet!
Vi ses till hösten igen, fy fan vad skönt!

Raaaaap!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: