Jo just det...

Kom precis att tänka på hur mitt mål till beach 2008 sakta men säkert luckrades upp till ett svart, sotigt moln.
På 10 hela veckor har jag gått ned ett kilo. Får be att gratulera fröken då kanske!
Vid det här laget var det uträknat att jag skulle ha gått ned 10! Minst!
Och ett kilo är det då jag väger mig från morgonen efter att ha skitit.

Bantning är verkligen inget för mig. Jag älskar mat och jag älskar att äta och jag älskar att äta mycket av det lite kanske för goda
Träning är inget för mig heller. Först måste man anstränga sig för att det ens ska bli något gjort, väl i träningssitsen måste man anstränga sig ännu mer och ännu värre så är det ansträngande att ha träningsverk dagen efter.

Nu finns det två alternativ: förbli lönnfet eller ta till drastiska åtgärder! Jag föredrar det senare alternativet.
Jag är jävligt skeptisk till naturproduktuer som påstår sig öka fettförbränningen och så vidare.
Piller som det går jävligt fort att gå ned i vikt med är olagliga och liknar ofta drogen amfetamin.
De höjer kroppstemepraturen, man blir pigg och kan i värsta fall bli beroende och få hjärtklappningar, hela kroppen slits ju sönder förfan!
Och någon pillertrillare är man ju då absolut inte! No no, no chemicals here!

Får fundera vidare på den här frågan ett tag... för nu har jag verkligen panik och vill gå ned 15 kilo NU!
Helst utan att det kostar, och vore det ultimat; ingen ansträngning alls, och ett stort plus om jag får fortsätta äta god mat!

Tips?














KOMMENTARER:
astoria

Men fan för dig linn, nu har jag ju redan beställt dehär:P

fast ifs så är dollarn aslåg så hela kalaset gick på typ 160spänn:D



Jag ska också försöka gå ner något kilo, typ 7kg eller nåt. Är precis som dig och äter kanske aningeeen lite för mycket av det goda:D mat är ju så jävlarns gott och vafan man lever ju bara en gång höhö;) men jag köpte "detox" på hälsokost som renar kroppen på 20dagar. Man kan få finnar och huvudvärk i början men det kan hjälpa att öka förbränningen och bli av me massa slagg i kroppen! Plus att man skiter mycket av de tydligen haha. Testa, asäckligt med massa alger och bajs men vafan, beach 2012 here I come;)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: