Ikväll åker de ut!

Jag har egentligen ingen storkoll på fotboll och nationernas spelsätt och statistik hit och dit. Ärligt så bryr jag mig inte.
Att Ryssland är enastående bra i hockey vet jag i alla fall.
Det är just därför jag har min starka tro på att Sverige åker ut ikväll, jag bara hoppas på storstryk så kan jag känna mig lite stolt senare. Nästan som ett fotbollsmedium.

Men med närmare eftertanke hade det varit enormt roligt om Sverige hade fått möta Holland.
Jag såg hollandmatchen igår, och ja, Holland är ett stabilt lag, så blir det inte stryk ikväll, så får de det garanterat av Holland.
Så satsa inte pengar på mina spådomar!

Kört 5:e körlektionen idag. Nu är vi uppe i en större summa pengar vill jag lova. Inte gratis att ta körkort men det är ju nästan ett krav på att ha det. Man blir mentalt handikappad utan, vid jobbsök och liknande tänkte jag på.

Har inte hört ett jota från något utav de alla jobb jag sökt. De måste tycka jag är världsdryg, men någon ska ju vara det med.

Och så fortsätter jag med min Text A kurs såhär en vecka in på sommarlovet. Var upp på media tidigare idag, och vad mysigt det är där utan folk. De håller på städar vinden och slänger en massa roliga grejer så det ska få plats med bättre saker till nästa år!
Fick en ny uppgift som jag ska göra, tur jag har hela sommaren på mig, för just nu är jag inte just så mycket annat är skitseg.

Ryssland - Sverige... 3-1 ?












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: