Ett helt år!

Idag den 8:e juni är det precis ett år sedan hela byn fördes i djup sorg.
Motorcykelolyckan som vi aldrig kommer att glömma, eller förlåta.
Vi saknar dig allihop.
Du var så vänlig och gjorde allt för att dina medmänniskor skulle ha det bra.
Du fick själv aldrig vara till någon belastning.

Jag minns det som att det vore igår du kom och tittade till tapetseringen i min lägenhet.
Hur du hängde ut genom fönstret och beundrade utsikten.
Det var fint soligt väder.
Precis som det var den dag du tragiskt togs ifrån oss.
Varför?

Ett år, och jag har tänkt på dig varje dag.
Jag kände sig inte särskilt väl, men ändå har det som inträffat gjort så ont inom mig.
Jag tänker på dina barn, dina syskon, din familj, släkt och vänner, trogna lyssnare.
En hel by som lades i sorg, och många har lagt en extra tanke på dig just idag.
Din bortgång chockade dansbandssverige.
Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan!

Jag kan fortfarande inte förstå att du är borta!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: