Dödssjuk pojkvän!

Min lille prinskorv har gått och förkylat ned sig ordentligt han nu medan jag har varit borta.
Tänk att man aldrig ska kunna lämna honom ensam!
Hans fasansfulla halsmandlar har svällt upp till nästan det dubbla så snart tränger de ut genom halsen på honom, och så har han återfått problmen med öronen som han hade då han var litet barn.
Så nu ligger den korven hemma och tycker jättesynd om sig själv, och inte finns jag heller som kan passa upp.
Fast sist han hade halsfluss blev det ju akuten och en veckas sjukhusvistelse... på barnavdelningen Knott!

Volvo V50 står högst på önskelistan nu. Mabil hade en 05a för 115 000, och det tycker inte jag lät så hiskelit dyrt, förrän nu!
Den har varit i trafik sedan 04, gått hela 12500 mil. I annonsen står den en ägare, på VV står det 5 (!) Det är även en transportbil från Stockholm. De flesta bilaffärer här uppe gör dunderkap!
De köper in rostiga bilar från saltiga södern och säljer snordyrt till oss blåsta norrlänningar.
Orättvist, så Söderbilar och kustbilar ska man AKTA sig för, och det är just vad denna skönheten var.
En storstadshamnskördssaltsliten bilfan!

Håll ut älskling!

;)













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: