Ändrat på designen

Jag har nåt så oerhört tråkigt nu! Ändå är det som att jag har för mycket att göra, så jag har till och med missat Norges herligste. Fan då, men de går väl någon repris.
Danne jobbar skift och kommer väl inte hem förrän om någon timma. Det känns ju bra att han håller mig vaken då jag tidigt som satan ska upp imorgon och köra i tätort för första gången. Uvva känns lite creepy det där. Men man kan inte mer än dö!

Jag har passat på att ändra min bloggdesign. Har jävlats som bara den och är inte nöjd än. Tell me vad ni tycker!
Blogg.se fuckar gärnet och verkar inte fungera särskilt väl efter dn där "flytten". De har ju tagit bort massa funktioner. Kontakter t.ex och massa behändliga flikar under Designtjosanet. Jävla as!
Nu kommer jag knappt in på mitt inlogg heller.
Så får se då hur många veckor det tar nu innan min nya design stolt framhäver sig här, kanske fyra, fem... sju veckor? Imorn?
Förut kunde man ju få se resultatet på momangen.

Så nu har jag förnyat mig lite. Känns bra att få göra det, rensa ut det gamla och in med något nytt, som en vårstädning ungefär.
Jag ska även nu ta och lyssna på en ljudbok; Håkan Nessers och Piccadilly Circus ligger inte i Kumla, en bok som jag läste för många år sedan och som jag minns var fruktansvärt bra.
Men på gamla dar har även läsandet blivit till en ansträngande syssla, så varför inte en ljudbok?
Och ja, jag älskar att spela bingo, förnyar mina lotter varje fredag och nu, nu har jag börjat lyssna på ljudböcker...
Pensionärsvarning?

Självfallet












KOMMENTARER:
Emelie

Fan va snygg bloggen blev.

Du kanske vill göra en ny design till mej också?! ;)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: