Stråket

Vilken tur att jag inte dricker alkohol. Då hade jag haft dessa bekymmer angående jobbtider och helgsjobb, kan inte då, kan inte nu. Stråket öppnar ju och det verkar inte vara många som är sugna på att jobba alls.
Jag är jättestolt. Jag har redan jobbat 30 timmar, och mer ska det absolut bli.
Imorgon kommer jag att komma hem vid 2-tiden på natten, ana vem som kommer vara trött och grinig då?!
Tur man har sin älskade pojkvän som ställer upp och hämtar en om nätterna!

Idag har det varit världens finaste väder, kanske den finaste dagen sedan i slutet på maj tillochmed. Men det blåste rätt rejält. Fast på vårat guldställe vi hittat gjorde det faktiskt inte det. Stora klippor och stenar som man kan breda ut sitt fläskiga bleka arsle på och bara vara för sig själv.

Jag börjar bli skadad av mitt jobb. Inatt har jag bara drömt frågor, dumma, dumma frågor och det blev tillslut till någon slags panik. Precis som den julhelgen för många år sedan då jag tjurade på med mitt 3D puzzel i flera timmar, långa nätter. Då var det bara puzzelbitar i huvudet. Eller som då man mår illa och försöker att inte tänka på mat så rullar det bara runt massa äckliga frestelser i hjärnan. Eller som... ne ni borde fatta vid det här laget!

Jag vill jobba under yran! Och jag är inte alls upptagen utav något stråk!

Min Murvel, jag älskar dig!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: