Snart färdig!

Nu ska jag skaffa halskedja till min mobiltelefon för att absolut vara på den säkra sidan att jag aldrig missar ett telefonsamtal.
Detta telefonsamtal kan då vara från min schemaläggare på SPA, och det skulle vara oturligt om jag råkade ligga och sova under de sekunderna som mobilen ringer.
JAG ÄR KLAR!
Okej snart...

Det sista testet var lättare än det första vi avverkade igår och jag blev klart godkänd. Känns kul.
Sedan fick vi börja jobba på riktigt och det var ÄNNU roligare!
Alla vi som gått utbildningen tillsammans satt och skrattade hela tiden åt alla frågor.
Skönt gäng egentligen, hoppas vi kommer synas ofta framöver!

Så i nu i helgen då, precis som yr.no utspådde så är det vackert väder med solsken denna lördag och jag är fast i staden.
Jag skulle vilja åka hem och se hur bygget med altanen fortskrider och ge lillebror födelsedagspresenten.
Men Danne har lyckats på något vis få till det att vi ska till Lugnvik och käka surströmming idag.
Och så kan ju telefonen ringa och då måste jag vara tillgänglig ifall att om det bli något möte.
Har två möten innan jag får börja jobba på riktigt, riktigt.

Känns så jävla kul :D












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: