Mina fötter!!

Buhääähäää!
Jag har inte bara världens största blåsor mellan stortårna, utan även uppepå fotjävlarna!
Mina bästaste, skönaste och finaste Billabong flipflops gick sönder för två dagar sedan.
Det fann inte så mycket mer att göra än att sorgset ta farväl av dem vid sopsorteringen igår.
Köpte ett par nya skitbilliga på Lindex som heter miljöbov klass 1 gummiskräp.
Sylvassa gummikanter som nu skaft upp hela min jävla fot!
Och nu låter det förståss konstigt att gummi kan vara vasst, men i helvete att de går, pröva med Lindex!
Min blåsa är lika stor som en tumnagel och går en bra bit ut på trampdynan, it hurts long time!

Så då jag skulle gå hem från Frösöstrand (legat där i fyra timmar och gassat) så tyckte jag att jag var smart att gå barfota hem. Nu är hela fötterna en enda stor blåsfan! Buhää!

Fått lön från Ok Laxsjö iallafullafall, så nu blir de Junkyard baby!
Tänkte jag skulle, för ovanlighetens skull gå in och kika på Nelly, men aldrig i hela mitt liv att jag kommer göra så den sidan får ännu en siffra i besökssatatistiken!
Vilka smala jävla äckligt fula äckeläckelanorektikeräckeläckeltejejer!
Blir så jävla förbannade på sådanna sidor och klädaffärer som måste ha modeller i storlek -3!
Det är ju sjukt!
Revbenen syntes på de stackars tjejerna som satt i bikini, jag blev då INTE sugen att beställa något från Nelly.
Allt anspelar sig på sex och det var nästan vidrigt att kika. Fattades bara att de skulle sitta å pulla sig själva, så hemskt var det fanimig!
Nelly är sämst och äckligast! Tacka vet jag Junkyard!

Jobba resten av veckan nu då! =)
Men inte Yran. Ska ändå inte gå på den skiten så hade ju tänkt jobba, men nu då jag fått veta att vi från Manpower inte får någon OB så tror jag att jag ger fan. Åka hem till byn och sola kanske?












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: