Idag vill jag inte!

Jag är inte det minsta laddad till att köra bil på körskolan idag. Jag vill rättare sagt ut inte!
Allt känns jobbigt som satan. För det första visste jag inte ens vilken tid jag bokat in. Såg det nu och inte blev det bättre av att få vetskapen om att den inträffar mitt i rusningstrafiken.
Jag vill inte ens gå dit, sitta där och vänta och sedan för att gå ut till den hemska bilen som ska ta sådan tid att ställa in bara för att jag är så liten.
Då jag når kopplingen sitter jag för nära ratten, har jag lagomt avstånd till ratten måste jag anstränga mig för att få ned kopplingen.

Idag vill jag inte köra!

40 minuter går otroligt segt, jag sitter mestadels och kikar på klockan, så gångtrafikanter omkring Litsvägen ombeds ha översikt!

Dammån eller inte Dammån, eller när rättare sagt!?

Jag måste göra mitt reportage klart, antar att Björns tålomod börjar sina snart.
Och så måste jag tillbringa mycket tid på körskolan med den äckliga teorin. Målet nu är att få teorin gjord innan 1 september, då den idiotiska uppkörningsplanen träder i kraft.
Jag ska köra mycket mera bil.
Jag ska jobba lite mer.
Jag ska upp till Dammån och fiska.

Tiden finns ju inte!












KOMMENTARER:
Towa

Passa på att vinna lite sexleksaker inför sommaren på min blogg ;) Ha en bra dag!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: