Finåkt i Mustangen

Faster kom ner och skulle beundra vårat fina husmåleri. Det sitter en och annan broms inmålat i träet dessutom.
Då tyckte hon att jag såg ut att vilja åka med på en sväng, så vad gör man, säger inte nej direkt!
Åkte upp och hämtade Sanna och sedan drog vi på en rejäl cruising Laxsjö-Laxviken runt.
Den brummar och går otroligt bra, men det är såklart lite jobb och fix kvar, en sådan där bil blir aldrig riktigt klar.
Det finns alltid något att dona på med, ett evighetsprojekt nästan.

Tycker det verkligen är så kul då gamla nedrustade bilar får nytt liv, så jag ser fram emot renoveringen utav pappas jänk.

Annars då... Soligt idag, bara nästippen som fått färg.

Imorgon kommer Danne och jag ser mest fram emot att få se Volvon. Har inte ens fått se den än, och det är så orättvist att alla har åkt i den innan mig!

Men imorgon så!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: