Min julklapp

Igår beställde vi klockor på Klockor.nu
Nu är det bara att vänta på att de kommer, sedan bär de av in på gravering, då vi ska föreviga vårat datum.
2005-03-10
Snart fyra år tillsammans med min prinskorv!


Min klocka, som jag äntligen bestämde mig för, är verkligen inte alls jag.
Det var tvunget att vara en Axcent, så klart, men jag vill ju ha vitt, brett och ännu bredare!
Men jag gillar denna skarpt!
Så det är en julklapp från min älskling iår. Han ska få Quicksilverklockan han suktat efter så länge av mig, så nu har vi rett ut problemet med julklappar till varandra!


Samt att jag råkade dra iväg en order till Nelly igår, sidan som jag hatar stenhårt, men jag råkade hittade mycket fint bara.
Men jag minns inte vad jag beställt...
Så i helgen blir det till att försöka få jobbtider, jag är ju trots allt fortfarande anställd.
Det känns så jobbigt och det tar emot, har man inte jobbat på ett tag är det tufft. Och nu har inte jag jobbat på över en månad, och de har hunnit flytta och säkert bytt programvara också, men det är bara att ta det, blir ju pengar! (kåt)

Danne hade tur också, egentligen skulle han ha legat ute i nån barktrumma uppe i Junsele nu, men det hade inträffat nåt haveri i maskineriet, så han blir hemma med mig!

Jag är nyklippt :)












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: