Inga valpar!!

Det blir inga valpar efter Bobby och Gudrun. Varför vet jag inte, nästan lika bra att inte veta och vänta ännu längre.
Frågan är om man ska försöka få en valp efter Bobby och Diva, men då är frågan när det blir, samt vilka blodslinjer de får.
Med Gudrun var det så givet eftersom hon också var röd och vit. Diva är vit. Men otroligt biff och vacker...
Får fråga Danne...

Jag är sjuk idag. Feber och halsont och huvudet spränger, men det stoppar mig inte från att spela lite hög musik för att slippa höra plattfot på våningen under. Nu har hon börjat spela musik högt på nätterna också, hon är ute efter KRIG!
Dessutom känns dett som vi kommer behålla den här lägenhten trots allt.

Pratade med Bea igår som sa att en gammal alkis har dött i den lägenhet som vi ska titta på under torsdagen.
Muff som tapetserar dessa slingor hade inte heller väl valda ord att presentera då det verkar vara slitet och sunkigt.
Men man kan hoppas att de renoverat efter alkisen åtminstånde...

Igår, första december köpte vi glögg och pepparkakor. Alkoholfri glögg, men det var ändå 2.2%, det där förstod jag inte...
Danne blev yr och gick och lade sig tidigt som fan och vaknade upp med baksmälla idag, skämt åsido, men nästan.
Han är mer nykterist än mig, för jag tycker glögg är gott!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: