Svarar inte

DATA= Dubbelt Arbete Till Alla.
DATASL= Dubbelt Arbete Till Alla Speciellt Linn.
Jag säger ju det, jag är ingen datornörd och kommer aldrig att bli.
Då jag väl tar tummen ur röven och skriver klart hela mitt jävla reportage, som skulle ha varit klart för några dagar sedan, ja då händer det som inte får hända.
Svarar inte. Det här jävla fittprogrammet svarar inte din jävla nöt. Du måste härmed tvångsavsluta skiten och göra om allt på nytt!
Fyra sidor skrev jag grundligt om Mustangen. Jag skrev så jävla bra så att jag nästan blev tårögd, att jag nästan skulle vilja sätta på mig själv, så jävla grymt bra blev det!
Men inte längre. Dokumentet finns inte längre. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Den bärbara datorn har därefter fått utstå all sorts av förnedring. Jag har hotat med att kasta ut den genom fönstret och jag har nästan lyckats spräcka skärmen i aggressivitet.
Visst kom det väl upp en 2-7-13 felmeddelanderutor om att platsen på hårddisken var begränsad och att vissa program skulle dö osv osv. Trodde det menades om filmerna som höll på att överföras till extrena hårddisken, men tydligen INTE! Men ett Worddokument ska inte bli lidande av det liksom?

Prövade att stoppa den överarbetande datorn i frysen ett tag. Fick ned varvtalet till kanske 3800 varv/s.
Men dokumentet ville inte bara släppa taget om felmeddelandet och spara ner skiten till hårddisken!
Ställde den i fönstret och i kallblåsen, men de hjälpte inte. Det enda onda som kom av det var att mina fötter blev iskalla.
Efter fyra jävla timmar och den där sablans förnedrade felmeddelanderutan så gav jag upp. Tryckte ned skiten och vips, så var allt borta.

Hur återståller man en TMP fil?!? Vad är det? Finns chansen att jag får tillbaka mitt dokument???

ANTE HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP MIG!

Ska köpa en ny fåtölj sen =)












KOMMENTARER:
Izzy

Hahaha tur du har din bror!

Men varför la du datorn i frysen? xD

T1M

Jävligt bra det där med frysen, Linn ^^

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: