Som om att detta vore vilken torsdag som helst!

Vilken underbar dag! Tänk att få krypa ner i den gosiga sängen igen med en kopp varm choklad och vispgrädde och bara få spränga sig själv i luften!!

Torsdag den 7 jävla augusti mina vänner.
Skjut mig långsamt, slå mig medvetslös, gör mig efterbliven!

UPPSALA REGGAEFESTIVAL!!

Jaha, och, så men jaha men ja! Va!

Sitter och sörjer för att min närvaro där inte kunde uppfyllas, en så länge levad dröm utspelar sig, och vad gör jag?
Jävlas i Photoshop för att få till en header som ska hedra denna torsdag! Torsdag den 7 då hela spektaklet drar igång i södern! En tillställning med världens rytmer, umgänge och anda, alla är där för en sak, en gemensam förälskelse till dessa reggaetoner som får vilket humör som helst att gå i taket.

Jag har åtminstonde någon gud att tacka för idag att datorn fungerar. Jag har lyssnat på musik i mer än 30 minuter nu utan att min dator har laggat ihop!
Det blir en jävla massa SOYA, Tanya Stephens får förgylla min sorgedag, Bob Marley, Slightly Stoopid, och, han som spelar imorgon; Groundation!! Big love, one love!

....

Soh mi seh, mi so bored, yuh know? Peace n love fi all of yuh people at deh festival!
-Lion of Judah shall break every chain, never stop Hail Rastafari













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: