Sådärja!

Så var helgens reggaefestival över och jag kan numera börja leva normalt igen.
Öppna upp persiennerna och kanske tillochmed lyssna på radion till morgonkaffet.
Nu är ju jag varken kaffedrickare eller morgonmänniska, men det klingade bra!
Och så lyssnar jag aldrig på radio, förutom på fredagkvällar då det är P3 Rytm med Papa Dee!
Blir så sjukt dålig i magen av kaffe också, så ska jag dricka krävs noggran planering av dagen.

Jag har funderat över hur många grenar det egentligen finns i detta OS... Det är ju sjukt vad grenar de är, allt från ballett till flygplansakrobatik... eller så var det bara på reklamen, vad vet jag? Och orkar jag bry mig?... Nej!

Imorgon åker Danne till Ramsele och ska svetsa. Jag ska försöka få jobb och gör jag inte det så ska jag försöka ännu mer!
ALLT för att slippa gå på körskolan! ALLT för att slippa ta itu med allt jobbigt.
Det är i och för sig en stor kraftansträngning att boka in jobbtider också!

Nu har jag två veckor kvar av min inläsning på extrakursen. Ska göra ett personporträtt och förstå vad jävla jobbigt! Det betyder att jag måste ta kontakt med någon för att sedan intervjua den stackars människan!
Och vem faaan skulle de vara??
Sedan ska jag känna till två olika organisationer som delar med det här om etik, moral och rätt i det juridiska shitet... Fattade verkligen ingenting!
Sen var det en sak till.... ?

Någon som vill vara med i mitt personporträtt och känner sig manad att personligt svara på massa dumma frågor?












KOMMENTARER:
Emelie

Fin din blogg blev :D.

Jag skulle kunna tänka mig svara på frågor, beror förstås på HUR personliga dom är ;P

Lillebror lammet

Vänta här nu... undviker du körskolan, trots att allt är betalat och klart å fars sida? Märkligt.

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: