McDonalds!

Drive in, driva igenom...
Två (2!) gånger detta år har jag ätit på McDonalds! Det är emot allt vad det nu än heter!
Jag hatar donken! Jag hatar inte bara maten, utan branschen, orginisationen, everything ffs!

Vi åt smaklösa nuggets och de där ökanda fiskpommesfritsen. Vattencola och någon slags gegga som ska kallas sötsur sås! Sitta i bilen under måltiden är ett måste, man kan bara inte gå in och sitta där och skämma ut sig! Parkeringen på Elgiganten är en finemang möjlighet till detta problem.
Resan ner till Svenstavik igår för att sätta på broderns frys blev jobbig och vi såg det äckliga stället på Lillänge som en bra nödutlösning för våra hungriga magar.

Idag skiner solen och Danne är hemma! Undra vad vi ska hitta på för skoj idag då... Sitta inne och spela Bad Company kanske, eller varför inte titta på repriserna till UFC?

Jag är hungrig!












KOMMENTARER:
Lillebror Lammet

Bad Company och UFC, kan det bli bättre? :D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: