Laxsjö

Jag känner mig lite som en såndär teleportör. I och för sig lät det som någon som jobbar på nummerupplysning... teleportör...?
Aja men en sån i alla fall!
Igår var jag i storstaden och nu befinner jag mig här, i regnruskets lilla by Laxsjö.
Igår väntade jag åter igen att få höra om jag får jobba något på 118100, och nu jobbar jag här!

Med ihållande träningsvärk så kutar jag fram och tillbaka, kassa-lager, och det pinar i min stjärt för varje steg!
Skrattar jag så vet jag att magen fått sig en hel del träning! Eller så är det bullarnas fel...

Danne fick skjutsa mig och Ante 5 hela kilometer bort från byn då han åkte igår. Sedan sprang vi vägen hem. Haha eller ja...
Först sträckte jag knät så det gjorde ont!
Sedan fick jag håll på bägge sidor och det gjorde jätteont!
Slutligen blev jag skitnödig, så då gick det ju inte alls!

Nu ska jag bannemig skriva det där satans kåseriet!













KOMMENTARER:
Izzy

Nämen! varför 5 kilometer? jag höll på dö av utmattning att bara läsa det XD

emma

emma

Haha, jag håller med föregående kommenterare.. jag är numera helt slut, måste lägga mig å vila. Håll har jag med.. Närå men skämt å sido, så skulle jag oxå behöva de dära, att nån körde ut mig å jag fick ta mig hem själv. blir så svårt när det bara e jag i min lilla familj som har körkort hihi'

kram från kusinen

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: