Jag funderar...

Jag funderade först på att ringa och boka in jobbtider. Som vanligt var de väldigt klent med de, men till helgen- såklart! så fanns det och jag tog första bästa. Danne får klara sig själv hemma då han äntligen kommer hem över helgen.
Så nu var det ur världen, jobba lördag och söndag! Yeah OB power!

Jag funderade länge men väl innan jag letade reda på telefonnumret till Z:a trafikskola, men nu har jag gjort det och jag ska köra imorgon 14.30! Så nu vet ni om de står något i tidningen eller så.

Nu funderar jag på om jag ska orka gå och hämta ut mitt paket från Caliroots på Statoil, men det kändes långt och otroligt segt.

Och så funderar jag på Detox. Maria som lurat på mig någon skit för att gå ner i vikt nu. Men som deseprat, vad gör man inte? Och mitt välbetalda extrajobb låter mig absolut punga ut 300 spänn på maskrosochörtthemojs...

Tantgympa nästa!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: