Beskrivande text

Jag följde inte med på det där safarit. Ångest och ännu mera ångest fick avgöra. Klumpen i magen försvann så fort jag tog steget att åka från skolan, med min packning och allt, bara för att få komma hem, där jag känner att jag är tryggare än någon annanstans!

Nu är jag på skolan och ska göra en uppgift om en "Beskrivande Text". Det finns säkert inga rätt eller fel, men det känns som jag gör fel hela tiden.
Vad fan är de för skillnad på krönika eller något personligt. Jag tänker inte skriva min beskrivande text som att någon Bamse skulle gått genom den höstkalla parken.
Tror jag är rätt klar nu, ska fråga hur jag ska göra.
Fick till de skitbra, jättenöjd, men sen ser jag att de ska vara 1.5 sida, så nu har jag suttit och drygat ut med hundlatriner och shiet.

Det kan ju inte bli annat än dåligt!

Och tack mig för att jag tog med min Mp3 idag <3













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: