Aldrig har jag hatat skolan så mycket som nu!

Och jag har gått en dag. 1 dag- två timmar, 120 minuter!
Onsdagar är en skön dag med ett stort hål där det ståt projekt.
Men idag, svenskan, ingen gick dit, men det var givet. Anki hade sänt oss ett mail där hon förklarat att hon hade inskolning med ettorna. Det hon även skrivit, men det som ingen tog del av, var att hon "dock ordnat med andra lärare så att vi skulle ha något att göra." Vid den här tiden borde man veta att vi medieelever inte är de allra hurtigaste, och läser bara det finstilta i texterna.

Jag har inte sovit något. Jag har haft både 9:an, 6:ans och 1:ans busstabeller i huvudet. Jag har räknat och filosoferat. Mitt huvud var för fyllt med tankar så sova var inget att tänka på. Och så ska jag packa inför safarit i eftermiddag i råga på allt.
Skitless i morse, det regnar och allt är ett rent helvete.
Kommer med 6:an, då har jag slösat 20 spänn bara på bussresor. För att åka upp på en fordonsskola där alla går med kepan på sniskan och spottar snus på väggarna.
Dit kommer man för att få reda på att vi inte har några lektioner. Ja hej och hå, FEL ATT SÄGA DET INNAN DÅ JÄVLA KUKSUGARFITTHÅLSSKOLA! Det var bråk om lokalerna där uppe och det skulle till med möten och skit.

Frågan är, när ska vi få börja skolan, och när går strejken in?
Jag ska strejka, jag vägrar vara uppe på VTC.

Alla i klassen, skriv på namnlistan som finns uppe på Zonline, och håll utkik i tidningen efter Cissis klagobrev!

Det här går jag inte med på!
Fel att skicka upp några andra elever till den där jävla äckliga fordonsskolan! Varför ska just vi behöva röra på oss?
Vi har redan ett eget hus flera gator bort från Wargen, och nu ska vi ännu längre upp. 30 minuter tar det minst för att gå från bussen.
Det eller 20 kronor varje morgon har jag att välja på. Plus att jag måste ta bussen från min lägenhet en timma innan vi börjar bara för att hinna.

NEJ! Jag tänker inte det!

Wargen är verkligen sveriges sämsta skola, och det råder ett kaos där!
Läs Öp så får ni se!

Idiotskola!












KOMMENTARER:
cissi

You go Girl!

Jävla kaos helt sant!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: