Vår och skitsnack!

Det är verkligen vår nu. Det är fullt av hundbajs i olika storlekar och färgnyanser utefter vägkanterna. Det är inte bara hundbajs, utan hästskit med och det är flera hundra gånger värre!
Jag och pojkvännen var ute och gick en runda nu på kvällskvisten. Han går där utan snus och retar upp sig på de färgskiftande högarna. En del är utkladdade och vissa ligger prydligt som de kom ut.
Sista snusen tog han igår efter lunch, så ana om jag är rädd att säga något som slår fel.

Det är inte bara bajs som gör våren, det är den där lukten som jag upplevde nu under promenaden! Gammal murken skog. Rutten svamp och möglig mossa. Sur gammal sumpmark och kompost. Det är vår. Åtminstånde då man befinner sig inne i skogen ska det lukta så.

På bilden idag ritade jag en pingvin i akvarell! Blev lite stolt över den endå. Nu ska jag sätta mig och rita en teckning i blyerts, fick ett såndant sug efter att vara lite konstnärlig så måste passa på nu då det finns lite intresse.



Vad tycks om nya designen?

Peace












KOMMENTARER:
lollo

Jättesnygg design!! Du får lära mig sedan!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: