Sommar och sol!

Nu är det väl verkligen sommar även här i Östersund? Fy fan vad härligt!
Igår såg jag min första tusselago. Den hade trängt sig igenom gruslagret i dikeskanten. Så vackert att jag nästan skulle vilja haft kameran med mig!

Idag ska vi redigera våran film, men i våran takt lovar jag att vi inte hinner mer än logga in den i segäckelmac datorn som hela tiden laggar och med den sega äckliga musen som har reaktionstiden som en gammal kärring som ska dra bonuskortet på Ica!
Sedan har vi föreläsning med filmmusikkompositören Peter Bryngelsson också! Spännade as hell!

Men jag har sovit sämst i natt. Huvudvärk som fan och alvedonen för långt borta. Tog en i morse då Danne fick kliva upp och hämta åt mig, somnade om och vaknade nu pigg som jag vet inte vad! Vill på skolan!!


Sen ska jag skriva ett inlägg om min mattelärare! Uuuuuuuusch! Hoppas rektorn tar honom!

Baj baj för nu, flingorna suger upp all mjölk å då blir de inte så goda längre!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: