Snälla tiden stanna!

Det är söndag kväll, den absolut värsta tänkbara tiden under en hel vecka.
Klockan är 20 över nio med ändå ses den i mina ögon redan vara tio. Om 20 minuter är den tio och om 40 halv tolv!
Klocka stanna jag vill vara vaken ett tag till!
Jag vill inte gå till sängs 22.00 och ligga och titta hur timmarna flyter iväg, de timmarna man egentligen skulle ha sovit, de timmarna man räknar bort från sin nattliga sömn. 10 timmar, MINST! Annars går det ju inte?

Vad har jag att gruva inför då?
Sova är ju så himla skönt... Att gå och göra det lite extra tidigt kan ju vara lite varieranade... Kul sådär...
Men det är faktiskt imorgon som är den stora stenen på botten som den dyra kroken fastnar i!
Mediekommunikation hela dagen. Jag har ingen koll på något som görs där längre, det är väl det jag ska ta igen imorgon.
Just det som känns så jobbigt. Att ta steget att ta sig dit för att ta igen allt.

Fisketuren blev förövrigt lyckad idag. Danne drog upp en stor och fin harr som absolut ska dissekeras och ätas någon dag. Rökas mmm!
Jag vågar inte lägga upp bilden på den firren här för då lär man komma i dispyt med djurrättsaktivister ute i cyperrymden...

Nej nu ska Attila "the hun" Levin boxas!
Sedan ska jag nocka mig själv till sömns!

Hejs!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: