Snälla gode gud i himlen!

Kan du göra så att bildläraren på något mystiskt sätt försvinner, eller åtminstonde får du henne att dra iväg ett mail där hon skriver att hon blivit plötsligt sjuk? Eller du kan göra henne till en ful ljussättning på ett utedass i fjällen!
Och medan du ändå håller på, gör så att snälla svenskaläraren är lite sjuk, bara så pass lite sjuk att hon inte orkar ha oss idag?
Gympaläraren vet jag inte vad vi ska ta oss till med, men idag behöver du inte bry dig om henne. Vi har ergonomi och det låter i alla fall bra. Låter ungefär som att räkna matte. Och vid den tiden idrotten börjar har jag hunnit vakna också!
På tal om matte, snälla gud gör så att vi inte har någon matematik alls idag! Jag brukar vara så törstig på de lektionerna och då kan jag inte räkna.
Eller jag kan inte räkna i boken överhuvudtaget längre.
Mål idag: be om hjälp att förstå pythagoras sats, delen vi gick igenom för ungefär en månad sedan...

Det var gott med kanel på flingorna! Mmm! Mamma sa något igår att kanel var bra för GI-något? Så då lär det ju vara det med, antar ja. Fast på Wiki läser jag nu att de kan ge leverskador?!
Orka det!

Och snart ska jag sitta och rita igen. Kalkylerade ett lejon igår men det var skitsvårt så jag gav upp!

Fortfarande i mina lurar:
<Freak U - Frankie Wilde>












KOMMENTARER:
lollo

Jag ska göra mitt bästa! he he he.. he

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: