Satans migrän!

Jag gick och lade mig igårkväll med migrän, jag vaknar upp 05.30 med migrän!
Får inte iväg pojkvännen på jobbet förrän efter 7 och då har jag ännu mera migrän!
Men ändå sitter jag här nu, helt vaken och funderar helt seriöst på att åka på skolan ändå.
Menar jag kan ju alltid åka hem igen ;)
Fast till klockan 10.00 är det en lång, lång tid och vad som helst kan hända, så inga garantier!
Har ju rörlig bild hela dagen, det ämnet som jag inte missat en enda lektion av, så jag hoppas, hoppas jag kommer åka iväg trots allt idag...
Men det är lätt hänt att det dimper iväg ett mail till mentorn där jag sjukanmäler mig och sedan kryper skönt ner i sängen och sover fram emot ett, två.

Ska duscha och se om det bli bättre i skallen, annars får jag överväga lite till!

Peace














KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: