Hypokondriker

"eller inbillningssjuka, ibland nosomani, är ett tillstånd som innebär att den sjuka är övertygad om att hon har en eller flera fysiska sjukdomar" Som det står beskrivet på Wikipedia.
Läste för någon dag sedan också att hypokondri var en slags sjukdom, och, lite oväntat kanske, men jag är nog drabbad utav denna obotliga symtom.

Fast i morse hade jag ont i huvudet. Och det är sant. Nu framgår ju inte att jag bara hade ont i huvudet en halvtimma - och så får det förbli.

Så jag stannade hemma hela dagen lång och njöt av min otroligt sköna hemmadag för mig själv och den här satans, sega, jävla datorn! Skulle försöka få till The Sims, men Deamon strejkade. Jag har sånna perioder då jag måste spela Sims. Så då tar det först 14 dagar att få hem spelet (vadå illegal nedladdning?) Sedan spelar jag i 4 minuter sedan är jag less.
Men nu har jag hittat något annat jag ska testa, så internet är lite under press kan man ju säga. Lär ju ta cirka 10 minuter att publicera den här dagens blogg!

Har inte hittat något sommarjobb än så nu har jag panik!

Nu fick jag tix i ögat med...












KOMMENTARER:
Lammet

Även jag tog en välbehövlig semester idag. Men en sjukdag på tre veckor är inte illa, för att vara mig. Och på tal om The Sims så laddade jag ner tvåan för inte så många dagar sedan. Fick sån lust att spela jag också, men, men.

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: