"Göra en bong av Globen"

Igår hade jag t.om ställt larm på mobilen så att jag inte skulle missa Morgonsoffan. Jag har av ren händelse bara blippat igenom kanalerna och kommit på det här programet då det varit i slutfasen.
Roligare program måste jag säga!
Ni som såg igår, eller dan innan igår kan inte ha missat nyhetsinslaget om mängden cannabis (typ 565kg) som smugglats in i Sverige. "Avsikten var inte att sälja vidare, utan smugglarna hade tänkt borra ett hål i Globen, fylla den med vatten och sedan avnjuta världens största bong" Nåt i den stilen. Så förbannat jävla syggt!
Jag gillar morgonsoffan, de är så fula. Nästa gång tror jag man skulle få följa med i Göteborgs horsklubb. Säger då det!
Men söker man på Youtube efter just det här klippet så kommer det bara upp en massa klipp med Benjamin, eller Björn Gustafsson som han är mer känd för.
Ärligt talat, han är inte rolig, han har det där söta oskuldsfulla ansiktet som jag tror varenda tjej är kära i, förutom jag, men vad är det som gör honom unik? Vad är hans USP, som Alee skulle säga?
Men som Benjamin måste jag erkänna att han var grym. Okej då, lite rolig, men det blir en dag för mycket av honom med.

Sovmorgon idag till halv ett... vad jag göra nu då? Tänkte gå in till skolan. Vi har bara engelska och då ska vi ha nåt prov tror jag i grammatik ( ! ) och sedan något inför nationella. Segt!

Men sedan är det helg, och ännu bättre, efter helgen är det loooov! =)

Morsning korsning!












KOMMENTARER:
Hjälparen

Tjena!

Morgonsoffan-nyheterna finns ju här:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=83445&a=1124482

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: